Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároku ze záruky. Prodávající je provozovatelem internetového obchodu www.zverimarket.cz, jedná se o fyzickou osobu David Čech, IČ 67876579. Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel spotřebitelskou či kupní smlouvu prostřednictvím internetových stránek www.zverimarket.cz dle platných obchodních podmínek, které jsou uveřejněny na těchto stránkách. Reklamační řád a obchodní podmínky jsou nedílnou součástí spotřebitelské či kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.


2. Záruční podmínky

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není v záručním listě záruční lhůta prodloužena. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.


Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace - záruka zanikla.
  • Vada vznikla mechanickým poškozením v době po převzetí zboží.
  • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
  • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
  • Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
  • Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
  • Zboží bylo poškozeno živly.


3. Záruční list

U záručního listu není při zaslání zboží vyplněno datum a razítko prodejce. Je to z důvodu, že záruční list může být kompletně vyplněn a potvrzen až na základě převzetí zboží od dopravce. V případě, že byla zásilka převzata a je v pořádku, zašlete záruční list k následnému vyplnění na naši adresu. Vyplněný a potvrzený záruční list Vám bude doručen zpět. K některým výrobkům výrobce záruční list nepřikládá, v tomto případě slouží jako záruční list doklad o zakoupení výrobku - faktura.


4. Práva plynoucí ze záruky

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.


Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců. Pokud nebude kupující s přístupem některé servisní opravny spokojen, obrátí se neprodleně na prodávajícího (nejlépe písemně) a prodávající sjedná okamžitou nápravu


5. Vyřízení reklamace

Místem uplatnění reklamace je autorizované servisní středisko výrobce nebo provozovna prodávajícího, jejíž adresa je uvedena v sekci kontakty. Při zasílání výrobku k opravě poštou nebo přepravní službou si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží. K reklamovanému výrobku přiloží popis závady, jaký způsob vyřízení požaduje, kopii faktury a záruční list (viz bod 3.) Prodávající nepřevezme zboží k reklamaci, které bylo prodávajícímu zasláno na dobírku.

Pracovníci servisního střediska, nebo provozovny prodávajícího po řádném vyřízení reklamace zašlou výrobek zpět kupujícímu nebo ho vyzvou k převzetí opraveného zboží. O reklamaci prodávající rozhodne neprodleně. Reklamace bude prodávajícím vyřízena v co možná nekratší době, nejpozději do třiceti kalendářních dnů. V případě, že bude reklamace posouzena prodávajícím jako neoprávněná, bude kupujícímu zasláno zboží zpět na jeho náklady, nedohodne li-se s prodávajícím jinak.


6. Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.9.2009. Změny reklamačního řádu vyhrazeny. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

 

 

DOPRAVA ZDARMA

Jakoukoliv vaši objednávku přesahující částku 2.000,- Kč vám doručíme v Plzni zcela zdarma. V objednávce stačí označit ,, naší dopravou,, termín dodávky dohodneme telefonicky.

 

Nenašli jste u nás?

Nenašli jste v našem sortimentu, co jste hledali? Nakupujete jinde nebo za lepší cenu?

Kontaktujte nás a my se pokusíme vámi požadované zboží zajistit přímo pro vás! info@zverimarket.cz . Plzeňáci, využijte naší akce ,,DOPRAVA PO PLZNI ZDARMA,, 

Dovolená

Od 4.8.2018 - 12.8.2018

Dovolená

Objednávky budou vyřízeny

v následujícím týdnu.

Kontakt

Zverimarket.cz

Tel.:
+420 377 473 700
E-mail:
info@zverimarket.cz

Kompletní kontakty

Vyhledávání

Nákupní košík

Váš nákupní košík je zatím prázdný.

Přihlášení uživatele

Akvariiní komplet 54 l

Dlouhodobě bezkonkurenčně nejlevnější cena na internetu, akvarijní komplet  54 litrů. najdete v sekci akaristika/ akce

 

 akvárium1

Rychlá navigace

BARTON STUDIO - Webdesign Plzeň

↑ nahoru